Starten,

vi startade upp bloggen igår på nytt igen. Var ganska många som gick in och kollade och vi hoppas på att ni som var inne och kollade igår stannar kvar även i dag och framöver!!
 
Denna dag har varit lååång, jag klev upp vid sex i morse och strax innan sju var hos ett par kompisar i deras stall. Väl där startade dagen mer "påriktigt", vi gjorde i ordning hästarna för att sedan gå och lasta dem. Två valacker och en hingst var med, fyra o femåringar. De blev totalt fyra fina rundor! Kom hem igen runt fem tror jag klockan hann bli... Har ätit och pluggat lite sedan jag kom hem och nu blir det att plugga lite till (y''

Ikväll blir det hoppning med Rockyboy och Karin, han står just  nu ute mellan Vintrosa och Garphyttan ungefär, eftersom jag skulle ha varit utomlands i tre veckor och kommit hem först i morgon så körde vi dit honom innan jag åkte. Tanken var att Karin skulle rida honom ett par gånger i veckan medan jag var borta, men eftersom jag kom hem efter sex dagar av olika anledningar så har jag ridit honom i den mån jag hunnit sedan jag kom hem. Vilket har gott bra, däremot står han fortfarande kvar där ute då min transport inte går att köras med tyvärr :((

Men imorgon, vad som händer då berättar jag i morgon! ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0