När och varför började du blogga?

Jag började egentligen blogga för ganska länge sen, när jag var 15 ungefär, och startade upp en blogg här på blogg.se som då handlade om min ponny Foxy Malone och min vardag. Foxy är numera i hästhimlen, eller mer realistiskt på någons macka då hon gick till livsmedelsproduktion. Jag måste erkänna att jag aldrig har vart nån extremt hängiven bloggare som uppdaterat med fem inlägg om dagen och hållt på så i över ett år, utan jag har kommit och gått och bloggat när jag känt för det. Varför jag började var för att 1 - jag ville ha vår resa tillsammans dokumenterad så man kunde gå tillbaka och kolla, och 2 - jag ville vara som de stora hästbloggarna. Truth served.
 
 
NU är jag äntligen ikapp med de jag missat under helgen, och för att inte missa fler tar jag och tidsinställer för några dagar framåt ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0