Miclas Cristall

 
Planen med Cristall just nu är ju att få upp konditionen och stärka upp den egna balansen samt bara allmänt muskulärt. Frågan är bara hur man gör det på bästa sätt med de förutsättningar vi har. Så jag jobbar just nu på att göra ett träningschema för henne där man får in varierade pass och vila i lagom mängd. Så anledningen till att jag inte skrivit så mycket om häst är helt enkelt för att just nu rids hon planlöst och jag vet inte om jag rider idag, imorgon eller både och, eller om hon vilar idag eller imorgon eller dagen efter det. Så när schemat är klart kommer jag ha bättre koll och mer målmedveten ridning och därmed kunna skriva & analysera mer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0