Femteplacering!

Idag blev de en femteplacering i LB:n som även innehöll en omgång av Mountain Horse Ponnycup.
I LA:n så blev jag tvungen att byta till bettlöst då han hade fått ett märke i mungipan (troligen ifrån bettet som är lite förstort) :/ Så efter lite "panik" om att inte få starta så frågade jag de bredvid oss om de möjligen hade ett hackamore med sig, vilket de hade?! Och de skulle vara kvar längre än oss så jag fick låna det av dem vilket jag är jätte tacksam för!! :'D
Tackvare dem så kunde jag starta i LA:n väl där så blev de fyra fel pga av att jag göra en halvhalt ett par meter innan hindret vilket gjorde att han tog "ner" huvudet en aning och inte hann med att uppfatta hindret i tid så då blev det ett ner, men annars gick rundan över mina förväntningar vilket var riktigt roligt!!
Är super nöjd med pojken min, första tvådagars tävling och han placerar sig i två av fyra starter!!
 
MIN BÄSTA PONNY SKRUTT!! <3
 
(bilder från gårdagens tävling!)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bästa ponnyn ju!!! Han kan gå långt:)

Svar: Ja, han är verkligen duktig!! :D
ponnyutbildarna.blogg.se

2013-07-22 @ 11:09:11
URL: http://earlys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0