Ett nytaget foto på dig + 10 fakta om dig själv

 
1. Jag är lugn utåt, men inuti mitt huvud är det hyperaktivt
2. Jag har min gamla, totalspruckna iPhone sparad i kartongen till min nya iPhone
3. Lika mycket som jag älskar att vara spontan så har jag ett enormt planeringsbehov
4. Jag är, på riktigt, jordens långsammaste på att komma in i duschen.
5. Jag fotar numera nästan enbart i uppdrag som ger inkomst. Mer vardagsfoto!
6. Jag är kär. I vem? Kolla bildeen!
7. Det var väldigt länge sen jag åt en macka utan ost på. Ost, ost, alltid ost
8. I give it my all or I give it nothing at all
9. Har jag ett val får jag beslutsångest, alltid. Väljer någon annan åt mig däremot blir det bra
10. Många av mina favoritlåtar hatade jag första gången jag hörde dem
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0