Trötthet!

Har under dagen vart väldigt seg och känt att jag kunnat somna till och från hela dagen. Men samtidigt har jag vart pigg? Vet inte riktigt hur jag ska beskriva känslan men skum är den! ;)

Iaf, blev det att jag sov hos Fanny natten som var. Skulle ha sovit i stallet men blev uppe hos henne istället. Kollade på en film igår innan vi somnade, efter de att vi hade ätit max haha (y' Den var bra. Men när den var slut blev jag as rädd då Fanny pratar i sömnen ibland.. Hmm. Lär mig nog aldrig att de finns de som pratar i sömnen x)

Blev att jag åkte hem sen en sväng för att sedan cykla till stallet senare på dagen. Hade mockat på morgonen så skulle "bara" göra maten och rida vilket gick bra. Tog en extra stund att göra allt så det var en som kom med en dressyrsadel som jag provred i dag! Saknar verkligen att ha en dressyrsadel.. Dressyr är ju faktiskt de jag rider mest. Och är ju dressyrryttare i botten någonstans..? Gick iaf bra att rida red ut runt "Sättertorp" vet inte riktigt hur länge jag var ute men blev nog närmare 40-60 min någonstans. T följde med och gick vilket var kul även fast jag travade alt galopperade fram och tillbaka stundtals! :)



Sadeln låg bra, men blir att rida i den några fler gånger innan jag bestämmer mig. De har även min "gamla" dressyrsadel på prov, så håller tummarna att vi ev kan byta sadel med pengar emellan! Men vi får se hur det blir allt är inte helt klart än och jag vill prova rida i denna mer innan jag bestämmer mig helt och hållet!! :)

Nej nu måste jag gå och lägga mig det är faktiskt skola imorgon igen. Börjar åtta jobbigt nog, men slutar å andra sidan halv ett (y'' God Natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0