Skolan!

Sitter i skolan och ska strax springa och äta för att sedan gå till Java eller Wasa inte helt bestämt än vilket det blir men någon av dem blir det. Blir att gå dit och fika samtidigt som jag tänkte räknalite både i fysiken och i matten! Fysiken är lite bökig tycker jag eftersom det mesta, nästan allt är nytt där för mig. Visst kunde jag lite sedan innan men samtidigt har jag inte haft ren fysik tidigare i grundskolan. Men det ska nog gå bra, bara man kommer in i det lite mera!!

Idag blir det att prova dressyrsadeln jag har hemma igen. Troligen på ett gärde eller också uteritt, har inte riktigt bestämt mig så vi får se lite! Skriver om hur ridpasset gick ikväll.. Funderar på att eventuellt rida ut "nya" rundan men vi får se lite vad jag känner för när jag kommer till stallet!

Imorgon ska Emma med och fotografera plus filma. Så ska försöka lägga upp lite nya bilder här, såfort jag fått de från henne (y' Sen på onsdag så är det hoppträning! Så tänkte höra med er redan nu vad vill ni se? Film eller bilder? Eller både och? :)
 
Nej nu måste jag skynda till maten! :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0