Det kryper i fingrarna...

Nu händer det så mycket i livet och jag har vart borta från bloggen så länge att det riktigt kryper i fingertopparna! 
 
Först och främst så kommer mitt nya objektiv (!!) förmodligen imorgon, kan komma på tisdag. Det är mitt absoluta drömobjektiv som jag sparat till så länge jag kan minnas. Nikon Nikkor AF-S 70-200 f/2.8 ED VR II.
 


Sen så har jag en del privatfotograferingar på G + en tävlingsdag i Surahammar där jag ska fota :)
Testade att fota Lizz ute på balkongen igår med reflexskärm. Vi har altangolv på våran balkong (wannabe villa) och med reflexskärmen som framhävde Lizz bruna sida så blev det riktigt fint faktiskt :)
 



Kommentarer
Postat av: Anna

Åh tycker du ska komma till storaekeby den 23 också ;)

2012-09-11 @ 14:19:16
URL: http://foderponnyn.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0