Whats Next

Vaknade nyss, ska ta och pallra mig ner till en beachvolley-plan snart och vara närvarande mellan 11 och 14 så lärarna inte ringer hem... It would be such a shame, wouldn't it ;) Sista veckorna har varit riktigt chill i skolan, man kan i princip göra vad man vill och ingen bryr sig. Som i torsdags t.ex. när vi hade tårttävling, eller som i måndags när vi låg och solade på djäkneberget. Eller som idag när vi ska vara på beachvolleyplanen i 3 timmar och göra vad vi känner för. 

Men jag behöver lite hjälp från er, det är nämligen så att utöver ridpass, "det-här-gör-jag-idag" och eventuella ingivelser om åsiktsinlägg så har jag en ganska usel fantasi om vad jag ska blogga om. Foto? Tips? Mer åsikter? It's up to you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0