Veckans Blogg!

Vill du/ni bli veckans blogg? Reglerna är enkla och alla kan vara med!

* Skriv ihop en motivering i en komentar i detta inlägg, om varför just ni ska bli veckans blogg!
* Alla är välkomna att vara med, oavsett hur liten eller stor blogg man har!
* Lägg upp denna bild på din blogg eller bdb och länka till våran tävling!

Vi kommer sedan att kolla på era motiveringar och utse en vinnare! Vinnaren kommer (om du/ni vill) att få skriva ett inlägg på våran blogg, där du får göra reklam för din blogg/bdb.




Kommentarer
Postat av: Madelene Persson

Hejsan!
Jag vet inte hur jag riktigt ska formulera det, men jag antar att det bara är att köra på! :)

Jag vill jätte gärna bli veckans blogg, för att både få folk att se min blogg som inte liten utan att jag oxå kan vara stor jag med & för att det skulle varit grymt att få skriva ett inlägg på en sån känd blogg som den här.
Ja jag kan nog skriva mycket mycket varför jag gillar eran blogg så mycket, men det kommer nog ta minst hela dagen om jag ska göra det.
Men till saken, skulle jag få det, skulle jag bli grymt glad!

Svar: Glöm inte att lägga upp bilden på din blogg Madelene :) / Jossan
ponnyutbildarna.blogg.se

2012-06-19 @ 01:13:49
URL: http://www.maddesponny.blogg.se
Postat av: Julia

Hej!
Jag skulle vilja bli veckans blogg för att få synas och höras! Jag vill visa världen att även fast man kommer från en liten stad och inte är så stor på jorden faktiskt kan synas och höras ändå. Jag vill även visa alla hur mycket jag tycker om att skriva och blogga! På min blogg får man följa med på många olika äventyr och man får aldrig tråkigt! :)
Kram!

2012-06-19 @ 20:17:59
URL: http://twentydaydreams.blogg.se
Postat av: Tuva Svedin

Hej!
Jag vill gärna bli veckans blogg för att just nu bloggar jag själv där. Maja som oxå "ska" blogga där har ingen dator just nu. Så jag sköter den själv nu.. Och så skulle jag självklart också bli väldigt glad om jag blev veckans blogg! Dels för ärans skull, men oxå för att få gästblogga här och få synas för era läsare.
Kram Tuva på http://cavallii.blogg.se !:D

2012-06-21 @ 13:52:41
URL: http://cavallii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0