Väkommen hem

Soffan, även den allmänna samlingsplatsen för uttråkade människor.
← Hörnet av trappen, även där jag hängt min tvätt. → Första dörren är till toan, andra dörren är till mitt rum, dörren längst bort är förråd och dörren mittemot min som inte syns är in till pappas rum.
Vår TV, används flitigt till både tv-tittande och framförallt filmer.
Köket, pappas favoritplats. Ibland ställer han sig och lagar mat mitt i natten för att sedan gå och lägga sig igen.
←Dörren ut till altanen, som ni ser så ser man rätt igenom huset. → Grillenarna, har inte använts så mycket än eftersom det inte har vart världens sommarväder, men annars är de trogna tjänare på sommaren.

Matplatsen utomhus, den svarta fåtäljen ni ser är en del av vårt "utomhusvardagsrum", vilket innebär soffor med TV och kyl.
Poolen och pooldäcket, den blåa handduken ni ser använde jag för att ligga och sola på, haha. Skojar inte när jag säger att jag hittade 3 spindlar som kröp på mig vid olika tillfällen, dödade allihop. Så gick det med det sommarvädret.

Mina jordgubbar! Inte riktigt ätbara än, men stoora är dom!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0