Vaken :D

Haha ! För ovanlighetens skull tänkte jag försöka vända tillbaka dygnet lite! Så la mig runt två i natt vilket är tidigt jämfört med andra dagar haha, iaf så somna jag relativt fort och sen vaknade jag av att klockan ringde och sa att det var dags och gå upp halv elva, dock låg jag kvar med fast klockan ringde var femte minut ungefär. Var skönt att inte stressa upp fast samtidigt komma upp (y'
 
Idag blir det att åka till lekochbuslandet med lillkusin för att sedan ta emot Ida och åka till stallet :D Längtar redan tills hon kommer även om det är ett par timmar kvar ;)
Nej, nu måste jag städa mitt rum och sen äta lite för att sen gå till bussen byebye ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0