Tredje gången gillt?

Idag tänkte jag att det kanske kunde bli tredje gången gillt på att sola? Snälla vädergudar, låt det bli sool! Skulle vara gaanska chill att bara ligga ute på pooldäcket och steka medan man läser en bra bok och väntar på att mina egenplanterade jordgubbar ska ta och bli röda så man kan äta dem. Oftast har jag väldigt bra tålamod, dvs när jag vill ha bra tålamod, men när det gäller saker jag verkligen ser fram emot kan jag knappt vänta två minuter, haha. Ge mig, sol(bränna), jordgubbar, 4-5 timmar extra om dygnet och en pojkvän så är mitt liv komplett. Och, förresten, jag glömde körkort och bil, det vill säga hoppa över 3 år av mitt liv tack. Hoppas ingen tog det där seriöst, u know, sarcasm is my favourite ♥
 
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0