Stallet nästa

Hello, är i stallet just nu (tidsinställt) och ska promenera med Cristall och rida Marconia aka SnabbMakaronen. Blir nog en tur upp i skogen för Cristall, då får hon öva på att lyfta på fötterna och jag får motion. Och jag var helt seriös när jag sa att hon får öva på att lyfta på fötterna, för hon gör verkligen inte det annars. Har provat att gå i skogen där det inte var en stig en gång och hon snubblade på allt som gick att snubbla på. Knashäst. 

Makaronen ska antingen ridas ut eller gå ett pass i paddocken. Det lutar åt att hon rids ut eftersom jag red i paddocken igår, men jag vill helst ha någon att rida ut med i så fall. Aja, vi får se hur det blir! Blir inga direkta bilder eftersom jag inte har någon med som kan fota ;)


Makaronen kan när hon vill, har tid och orkar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0