Stallet..

Cyklade till stallet i dag trotts att det regnade! Åkte dit på em då jag var så trött på fm tyvärr :/
Väl i stallet så pysslade jag lite, och fixade lite som behövdes fixas. Både Johanna och Emelie var ute å red, när jag kom och jag skulle ha vart med va tanken men kom saker ivägen. Så efter jag hade gått i min egna värld en stund och fixat så kom de dygnsura tillbaka efter ridturen! :)

Jag fortsatte pyssla med det jag höll på med, samtidigt som jag pratade lite med dem. Hängde även upp denna "leksak" i Rockys box idag, fick låna den av Emelie (y' Eftersom hennes häst inte gillade den men Rocky verkade tycka om den :)
När de hade åkt så tog jag ut R. myste en stund körde sen några trick ute i lösdriften (eftersom det regna ute). Vilket gick bra kommer en kortare film sen om ni vill se? :)
Sen tog jag även ett par bilder på min prins! <3 Finns även några portrett bilder om ni vill se?

 
 
Vill ni se mer bilder?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0