Sovmorgon!

Gud vad skönt det är att vakna framåt 9 för att sedan ligga och dra sig till 10, verkligen GULD!
Iaf så har jag för ovanlighetensskull ätit en ordentlig frukost, vilket inte är vanligt haha. Men iaf idag blir jag hämtad strax efter ett för att åka upp på stan till tandläkaren, inget jag ser framemot direkt men hoppas att det löser sig på bästa sätt. För er som inte vet så har jag tidigare haft flera olika tandställningar då jag haft ett stort överbett, vilket är minimalt från när vi började mixtra. Dock biter jag mig själv i gommen nu, vilket de ska försöka rätta till (y'

Idag blir det som sagt tandläkaren för att efter det träffa Sabina? Och senare stallet, om jag inte har för ont från tandis ^^

Har på tal om något annat, så var jag och en kompis på Marieberg som sagt i går. Hittade mest mat och fika där haha! Inte ovanligt när det gäller oss heller.. Men iaf, kollade lite på kläder, men hittade inge som jag "ville ha". Däremot var vi inne på Bokia super länge och kollade på massa olika böcker, vilket resulterade till att jag blev ltie fattigare men en bok rikare! Denna blev det:

Har redan börjat läst och de jag änsålänge har läst verkar boken bra (y'
Har nu som mål att läsa ut den på sommarlovet, men gärna tidigare! Dels för att jag tror det kan gynna mig eftersom den är på engelska och dels för att jag tycker det är småjobbigt att läsa på engelska så valde jag att läsa en bok nu på sommarlovet :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0