Skratta eller Gråta?

Vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta, skrika eller vara tyst.. Har så mycket känslor och tankar i mig som vissa säger ifrån medan andra att de är rätt.. Allt känns så förvirrat och upp och ner liksom. Kan inte bestämma mig om någonting längre! Känner bara saknaden som uppstår så fort tankarna får snurra fritt. När jag släpper tankarna fria och låter de gå dit dem vill ...


Allt känns så lätt men är samtidigt så himla svårt...

Du får mig att tveka att gå tillbaka steg för steg, samtidigt som du låter mig gå framåt...
Men nu tar vi nya tag i morgon, ny månad, ny vecka, nya timmar och nya upplevelser! Oavsett hur det blir kommer det bli bra, på något sätt...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0