Skönt..

Tandläkaren gick bara bra, blev bara att vi pratade och diskuterade hur vida det skulle bli ang. tandställning. Vilket resulterade till att den sätts in någon gång i augusti.. Långt kvar tyvärr! Men hoppas att det är värt att både vänta och att ha den.
Skönt iaf att veta ett datum när en sätts in!

Iaf, så sitter jag just nu på mammas jobb.. följde med henne hit en sväng efter det att vi vart hos tandläkaren. Satt och läste en stund i min bok och sen nu fick jag låna en dator en stund för att kunna uppdatera! Tack!!

Blir att åka till stallet sen, när mamma jobbat klart. Blir nog en ridtur rakt ut i skogen i dag ! Så han får lufta ordenkligt på benen, samtidigt som han måste kolla vart han sätter fötterna. Vilket jag tycker är en bra träning och speciellt om man har snubbliga/klumpiga hästar. Då tycker jag att man bör gå rakt ut i skogen ett par gånger i veckan för att få en smidigare och mer lyhörd häst om vad som händer på marken :)
Kommer ihåg detta ridpass så väl.. Min syster och pappa var med, pappa mockade banan samtidigt som jag red och syster yster filmade och tog kort! Han gick bra stundtals men hade även sina jobbiga stunder han också.. Vilket har gett resultat av den träning jag haft med honom, han går nu bättre än någonsin och lyssnar super! Vilket jag kan tacka mig själv men även de som hjälpt mig att fortsätta kämpa med honom, även fast alla motgångar kommit.. Ikväll alt i morgon kommer det upp en del om hur våran resa började!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0