Rocky Gold

Som jag nämnde i presentationen, är Rocky en ponny som jag tog på foder för ungefär ett och ett halvt år sedan. Vi började våran resa på en mycket kringlig väg, där det ofta var mogångar inblandade...
Tänkte att jag skriver ihop ett inlägg senare, om lite mer hur vår resa har sett ut och hur den ser ut idag!
BIld tagen tredje gången jag befinner mig på hans underbara rygg!
Dock kunde han inte stå still utan att någon höll i där...
 
Bild tagen 19/9 2011
Han orkade endast bära upp sig kortare stunder i traven.. Men när han orka så blev han så himla mkt finare än med huvudet bland molnen..
Bilden tagen 9/5 2011
 
Han är idag 8 år och 140.0 cm. Alltså maxad C-ponny, vilket jag är otroligt glad över!! :D
Denna bild är en av de nyaste jag har, tagen den 10/6 2012
Vi har haft otrolgt mycket motgångar.. Men de var blandade med flera medgångar också, vilket gjorde det värt att fortsätta å kämpa tillsammans!
 
Ang. hans bakrund så vet jag tyvärr inte så mycket mer än. Att han är importerad från Danmark och inriden i Sverige. Han har okänd ras och härstamning. Så det enda jag egenkligen vet är att han är född 2004 och är vitblack. Han fick sitt namn, Rocky Gold, när han kom till Sverige.
Undrar ni något så är det bara att fråga!! :)


Kommentarer
Postat av: Tuva Svedin

vem har gjort eran header?:)

Svar: Det har jag, Ida, gjort :)
ponnyutbildarna.blogg.se

2012-06-12 @ 19:29:16
URL: http://cavallii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0