Pretty Little Liars

Sommarloov, sommarlooov! Vaknade vid 12.30, gick och la mig runt 3 inatt (igen...), efter 3 nätter uppe i rad så kan man väl konstatera att jag har vänt på dygnet. Och vet ni vad? I love it. Har kollat på några avsnitt av Pretty Little Liars nu, har inget bättre för mig så varför inte liksom. Ska nog ta och fota lite i huset idag så ni får veta hur jag bor, inte för att jag vet någon som är intresserad av det men ändå. Bloggen måste ju fyllas med något, right?



Om ungefär en halvtimme kommer Diana och hämtar kassen med kläder och skivan som är hennes, ska bli kul att träffa henne även om det är en väldigt kort stund! Funderar på om jag ska duscha nu också, ska göra det någon gång idag och hade jag vart smart hade jag gjort det för en halvtimme sen... För nu vet jag inte om jag hinner innan Diana kommer, och efteråt så vet jag inte om håret hinner torka tills jag ska till stallet. I-landsproblem! Wellwell, vi får se hur jag gör, blir väl förmodligen efter stallet eller nåt sånt... However så blir det gjort idag. Punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0