Partyprinsessan

Hejhopp alla fina, har precis haft första kalaset hemma hos pappa. Om ungefär en halvtimme åker jag och brorsan hem till mamma, så väntar nästa kalas där kl 18! Jag fyller alltså 16 hela år och jag har aldrig i mitt liv känt mig så oentusiastisk över min födelsedag som idag. Känns precis som vilken dag som helst. Det är blandat regn och sol, typisk sverigesommar alltså och jag började dagen ute hos bästa pownien ♥ Fick ett scapa-schabrak (utvalt av mig hehe) och veredus carbon gel benskydd (fram) av mamma i present. Nöjd tjej!
 
Ett sånt fick jag, huur snyggt?! Tror Cristall kommer passa jättebra i grå+rosa. Släppte henne först i ridhuset, hade bakskydd för första gången och söt som hon är så ser man hur hon står med ett bakben upp mot magen och utstrålar "matte, jag kan inte gå. jag har nånting på benet". Efter en liten stund släppte det och hon kunde busade runt i ridhuset. Sen tränsade vi och skrittade ut en tur barbacka! Första gången där med. I början tyckte hon det var lite konstigt och trodde att hon kunde trava ifrån det, men när hon insåg att jag likförbannat satt kvar däruppe så lugnade hon ner sig och accepterade situationen. En än så länge väldigt lyckad födelsedag, men världens godaste marängtårta i magen!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Snyggt schabrak :D

Svar: ja jag är helt kär i det :D
ponnyutbildarna.blogg.se

2012-06-25 @ 00:03:48
URL: http://sofiaiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0