Nya Blogg.se

När jag först hamnade här på nya Blogg.se så blev jag stormförtjust. Jag är fortfarande positiv till den och har sett många förbättringar, men det finns fortfarande saker som kan/behöver förbättras ytterligare. Överlag så är det super, älskar att man har en strukturerad, samlad översikt över allt på en och samma sida. Jag är men förtjust i den rutan där man ser både tidsinställda, utkast och senast skrivna. Sen är det också ett STORT plus att man kan byta kategori på flera inlägg samtidigt!
 
Tidsinställda inlägg
Det är lika enkelt som förut, men  det hade vart fulländat om man hade kunnat se vilken tid inlägget kommer upp i översikten. Som det är nu så ser man bara vilken dag det kommer upp, särskilt irriterande när man är två som bloggar - vill ändå ha en jämn spridning på inläggen - och måste gå in och kolla när den andres inlägg kommer upp inne i inlägget.
 
Snabbheten
Som det är nu så tar det ett tag att skriva ett inlägg, särskilt om man vill ha bilder med. Det tar ett tag innan man bytt ställe efter man klickat någon annan stans osv.
 
Bilduppladdning
Ibland hänger det sig på en bild och då måste man stänga ner inläggssidan och sedan klicka upp den igen för att kunna ladda upp resterande bilder. STOR HISS här till att inläggen sparas automatiskt!
 
Kommer inte på något mer just nu, så det får räcka :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0