Morgonupdate

Nu har jag precis klivit upp ur sängen, next på schemat står det DUSCHA. Borde gjort det igår, så jag känner mig otroligt ofräsch, men jag antar att man blir slarvigare med det när man ändå inte träffar folk mer än i stallet och där är det mer "okej" att inte vara superfräsch. Efter duschen tänkte jag sola för första gången denna sommaren, får se om det är sol någon längre stund bara...


Foto: Ida Husell - Modell: Tea Lindgren

Kan skriva upp dagens planer lite kortfattat;

• Duscha
• Sola
• Vara hemma när Elina hämtar jackan hon glömde här i fredags
• Dra in till stan och lämna kassen med grejer till Diana
• Åka till stallet och fixa & rida 2 hästar
• Kolla på sista Harry Potter filmen, ELLER kolla på PLL (pretty little liars)

Inte så mycket va? Det känns som hur mycket som helst och jag har lite noja över hur jag ska hinna med allt, haha. The fabulous life of Ida Husell. Noot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0