mitt nya rum!

Den allra bästa hälsningsfrasen har jag kommit fram till är; Hello homies. Den fungerar i ALLA lägen!
 
Sitter här på jossans rum och försöker att med mental kraft göra om det till mitt rum. Önska mig lycka till? Jag tror jag är klar redan imorgon! Underskatta aldrig Ida Husells tankekrafter. Vi har vart i stallet hos Rocky och han har fått sin beskärda del gos idag, tror han skulle dö annars. Liksom, falla platt till marken och bara.. dö. Inget farväl, ingenting (allt för skuldkänslornas del). Så idag har vi gjort allmänheten en god gärning och gosat med honom :)
 
 
Sitter och skriver lite random saker till nån kille på facebook... på jossans facebook, notera. Vi har tydligen 29 gemensamma vänner och jag har ingen aning om vem det är?? FB i ett nötskal. BARA LITE!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0