Midsommarafton

Imorgon är det fredag och Midsommarafton. Känns som att man har blivit snuvad på halva sommaren! Var och köpte mat till imorgon med pappa idag i alla fall och lyckades hitta en bok. I admit it, I am addicted to books. Det blev denna ↓
 
 
Har bara läst ½ kapitel än så länge, men jag gillar det jag läst hittills. Imorgon ska Åsa rida Cristall, för att sen rida henne när hon har ork och tid veckan jag är i Örebro. Jag tror inte det ska vara några problem, Cristall är ju en väldigt enkel häst i sig, men det gäller nog att man är lugn och stadig för att hon ska känna sig trygg. Tar nog med kameran, nu när jag inte ska rida själv! Efter stallet så blir det midsommarfirande och på lördag får vi gäster på kvällen som kommer och grillar med oss. Söndag är jag i stallet med mamma på morgonen och har kalas hela eftermiddagen och kvällen (ett kalas hos mamma och ett hos pappa).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0