Massa ringade hit och dit....

 
...har ringt både till södra och norra sverige nu på morgonen haha!
Ringde först och främst skolan för att jag ville veta om vi började emd för eller eftermiddags tid i aug. För att kunna boka tandläkare, vilket de givetvis inte kunde svara på förrän i början av aug -.-' Men iaf så fick jag veta att vi börjar 17 aug. (vilket jag visste) men dääremot att vi börjar lektionerna först på onsdagen vecka 23 :D Så valde att boka tandis på tisdagen, då vi ändå inte lär göra något jätte viktigt (y'

Min älskade kamera upptäckte jag härrom dagen att den var trasig :'( Då batteriluckan har gått isär, vilket gör att hela kameran...inte...funkar. Hemsk tanke!! Men iaf så ringde jag både till Nikon, affärer i stan samt andra företag lite här och var i Sverige. Och kom fram till att Nikon ville ha någonstanns mellan 800 och 1500 kr för att skicka in och laga kameran..
Under samma veva så rungde jag till "Lasses Kameraservis" och konstaterade att de tog ungefär 100 kr för samma arbete som Nikon skulle ha gjort! Vilket jag tycker är helt sjukt, att det kan skilja så himla mycket pengar xD
Iaf så blir det troligen en stockholmsresa upp någon dag snart! För att laga kameran och hälsa på några släktingar :D *happy!*

Nu ska jag gå och äta och fixa lite hejsvejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0