Ida ! <3

Ida har nu åkt hem till Västerås igen ... :(
Känns jätte tomt här och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. En vecka med världens bästa Ida hade det kunnat bli bättre? Nej! Eller jo en sak, att min ponny haft sko i dag så det hade kunnat bli ännu mer bilder! Men han var ändå hur fin som hälst både i tisdags när jag red på gärdet när Ida fotade...
 
...och när vi var iväg på Pay and Jump...
 
Han har inte hoppat så himla bra på ett tag nu! Men han hur fin som helst MIN fina kille <3
 
Och sen sist men inte minst blev det ett lättare pass där jag red barbacka och han gick super också :') Så stolt!!
 
Nu får han några dagar vila (eftersom han inte har sko) och sen blir det nya tag igen :) Nu blir det att träna massor i både höst och vinter för att sedan starta ett par lokala hopp (ev. dressyr också kanske?) tävlingar nästa år :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0