Hemkommen..

Kom hem från stallet för .. två timmar sen?
Iaf har jag ätit och kollat på lite film sen jag kom hem x)

Köpte flugmedel idag, efter att ha varit på mammas jobb någon timme.. :) Blev iaf fölinge, då jag var sjukt nöjd med det förra året och hoppas jag blir lika nöjd detta år! Ett flugmedel jag verkligen kan rekomendera!! Dock blandar jag inte som det står utan tar undefär (om inte något mindre) 1/4 medel och 3/4 vatten, vilket jag tycker blir alldelles lagom (y'


Blev även en ridtur runt Vittvång på närmare två timmar.. Var skönt att rida ut själv för ovanlighetensskull, att kunna anpassa tempot efter sig själv, rida fram-tillbaka hur mycket man ville utan att veta att någon annan väntar.. haha !
Ioförsig så kan det vara väldigt skönt att ha sällskap också! Ibland med häst-ryttare, men även av någon som cyklar/går med är skönt och kul!! :)
Har en kort kort film från idag, dock inte när jag rider men ändå! ^^ Ska springa och hämta sladden så kan ni få se den sen, om ni vill?
Tänkte även ta tag och redigera ihop en film om när jag rider och hur våran utveckling har sett ut!! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0