Hemkommen

Nu har jag precis kommit hem från rundan på stan, var där i över 5 timmar haha. Först lämnade jag tillbaka mina låneböcker på biblan, sen sprang jag runt med Paow på stan, för att senare gå hem till henne (hon bor väldigt nära stan) för att hon ville visa en tröja hon hade målat ett tryck på. Sen när jag precis hade börjat gå hem så ringer mamma och undrar vad jag ville ha med för bredband ner till Markebäck för hon skulle ner på stan och köpa det då. Så möttes vi på stan och köpte bredbandet tillsammans och som av en händelse så frågade hon om det var något jag behövde i klädväg. Så vi köpte två linnen, ett par shorts, skärp och en massa underkläder. Bilder kommer, ska bara till stallet först!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0