Fullt Upp

Har kommit hem & varvat ner från Jossan och allt kul det innebar, bland annat sena nätter ;) Bilderna - 2112st - håller på och laddas in i datorn, minneskortet ska tömmas och batteriet laddas. Imorgon bär det av till Diana för fotografering av smycken om jag inte minns fel och bara prata om allt och ingenting, like old times ♥ 
 
Det har vart en helt underbart galen, fantastisk vecka borta i örebro, hade vart heelt okej om han däruppe ville klicka på replay! Imorgon är jag då hos Diana på förmiddagen, my lovely mother tar hand om stallet, så kan jag packa de få timmar jag är hemma för att sen dra ner till Cityfestivalen och ha en allmänt skön kväll. Jag kommer säkert glömma hur mycket som helst i packningen till Markebäck, jag är ju van att lugnt och sansat skriva en packlista någon dag innan för att sedan i god tid ha tvättat alla kläder som ska med och packa ner allting. Nu blir det listor högt och lågt och kläder som tvättas redan samma dag vilket gör att jag inte ens vet vad jag har för kläder jag kan ta med, packningen blir klar i sista sekunden osv.. KAOS! Måste försöka vända rätt på dygnet igen, på Markebäck börjar jag ju halv 8 varje dag. Försökte ju igår och det tog 2 timmar från det att jag sa att jag skulle gå och lägga mig tills dess att jag kunde somna, haha. Lär i alla fall kunna sova ut imorgon, tur det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0