From the Up to the Date

Nu har jag vart i stallet, Cristall fick vila.. :/ Känns inte bra att hon fått vila så mycket den här veckan, men nästa vecka - från och med imorgon alltså - så ska vi vara på banan igen. Jag har en extrahäst på tisdag också, Makaronen bad om att bli omhändertagen när matte är i stockholm så då har jag mycket att göra ;) Sen har jag faktiskt, hör och häpna, planerat att sola lite i veckan! Har inte solat en enda gång i sommar, har bara vart ute i solen fullt påklädd, så nu när jag har ett eget pooldäck med i princip ingen insyn alls så får jag väl ta och passa på. Dessutom så har jag ju en riktigt bra bok att läsa så jag inte får långtråkigt. Det är bland annat därför jag inte solar, har inte ro till att ligga still, vaken, så länge.



Haha åh, jag har så himla mycket konstigt för mig, skulle kunna göra en miljon "10 saker ni inte visste om mig"... Vore det något värt att läsa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0