Bokoman

Hello, har precis fått en stund ensam så jag kan blogga lite. Var först på löga med skolan och spelade kubb och chillade lite. Sen cyklade jag och emma (som bor mittemot mig) ner på stan för att jag skulle skaffa ett ID-kort, så var jag tvungen att mäta mig där vilket var en besvikelse... 159 ynka centimeter! Här har jag gått och trott att jag i alla fall var 160, men nejnej. Skitliten var man. 

Sen gick vi i alla fall och köpte en massa böcker som jag kan ha på Markebäck i sommar, för om det blir som förra året så kommer jag läsa ut måånga böcker där. Säg hej till bokomanen! Efter det lämnade vi alla böcker i mammas bil för att jag inte orkade cykla hem med dem (blev typ 5st tjocka) och köpte fika. Så cyklade jag och emma hem igen och fikade ^^ Spelade lite gitarr och grejer, samt matade fåglarna förstås. Fick med tidningen SOLO hem också där man fick med en bikini! Den var dock för liten för mig, hade för stora boobs då emma fick den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0