Blubb.. x)

Idag har det vart en ganska seg dag till att börja med x) Och blir inte bättre då jag längtar sjukt mycket till Måndag och as taggad på nästa vecka :o :$
 
Iaf, så vaknade jag ganska sent.. :( Eller ställde klockan på halv nio men lyckades stänga av den plus skicka ett sms tydligen och sen somna om ?! Och det jobbiga är att jag inte ens minns det :$ HAHAHA
Iaf så gick jag upp typ halv tolv och åt lite frukost, sen åkte jag och handlade lite mat och jordgubbar (y' Åt för en stund sedan och nu ligger jag bara här i sängen och väntar på att klockan ska gå :( Väntan blir bara längre och längre känns det som.. hahaha men iaf!
 
Har inte vart i stallet än i dag men tänkte eftersom det är midsommar så får han en vilodag vilket han kan behöva. Då vi inte har kört hårt men ridit nästan varje dag (dock ganska lugnt flera dagar) denna vecka så kan vara skönt för han !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0