Bilder från idag :)

Hej!!
Kom hem strax innan 17? 18? någon gång i de krokarna. Har vart en super kul resa upp till Stockholm idag, hade tänkt att uppdatera mer där uppe, men min telefon ville inte som jag ville utan internetet bara krångla tyvärr! :/ Har iaf en drös med bilder från Stockholm, när vi åkte lite vilse inne i stan och när vi var på promenad (y' Men måste bara säga en sak.. tycker ibland att vissa kör dåligt i örebro, håller inte hastighetsgränserna, kör mot rött, visar inte företräde osv. Men i Stockholm haha går inte ens att jämföra med varandra!! :o I Stockholm så var det massor och då menar jag massor med folk som körde för fort, flera körde "sitt race" och sket i andra bilar xD Tur att jag inte körde inne i Stockholm! Körde iaf nästan hela vägen upp förutom sista biten och tvärt om hem, tycker det gick super och över förväntan! :D Var as kul att köra lite längre och inte bara "korta" sträckor som det lätt blirt hemma ^^ Dock upptäckte jag att det var sjukt mycket skåpbilar av alla de slag i Stockholm, som förstörde mina bilder jag tog när vi åkte i bilen flera gånger :( Dumma skåpbilar :o
Här kommer iaf ett par bilder från dagen! :)




Bilder från lite olika ställen inne i stan, dock vet jag att det inte är några höjdar bilder men samtidigt tyckte jag att det var lite kul att ta lite kort iaf. Fast det blev med mobil ^^

Vill ni se fler bilder från i dag fast i från när jag var i stallet? De av bättre kvalite, då dem är tagna med min LAGADE systemkamera :') Och dessutom på Rocky <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0