as if we'd never grow up

Dagen har vart låång, har lyckats vara på 5 olika ställen - enköping, stallet, ica, pappa och mamma. Har fixat nu så jag har fått ett eget bankkort och en massa kul att ha med upp till Markebäck! Säger alltid att jag ska upp dit fast det ligger ju neråt.. skumt. 
 
 
En annan sak som jag stör mig sjukt mycket på är att nu efter min födelsedag så har jag råd med mitt drömobjektiv. MEN, så måste jag ju betala hemsidan (som snart är klar!!) så det blir liksom - i got enough money...
 
 
KUUL. Fick lite ansiktsmasker, bodybutter, trosor (varför skriver jag det ens?), en långärmad ridtröja, en spegel att ha på mitt rum hos pappa och pengar. Just nu sitter jag och planerar packning både inför veckan hos the one  and only - josefine svedberg ♥ Är det bara jag som älskar att skriva packlistor och strukturera & ordna och greja? Kommer på såna här knäppa saker om mig själv hela tiden, ändå har jag svårt att komma på saker när jag ska skriva "saker ni inte visste om mig" ? 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad ska du göra på markebäck? :)

Svar: Sommarjobba :)
ponnyutbildarna.blogg.se

2012-06-24 @ 23:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0