9B FTW

Fotbollssturneringen gick riktigt bra, min klass kom 2a totalt och det efter att matchens avgjordes med straffar! 
Ska snart cykla till stallet och rida pownien, hoppas hoppas att någon vill rida ut med mig för jag vill inte att hon ska gå i paddocken nu, har vart där tillräckligt den här veckan.

Imorgon är det skolavslutning, har lovat att ta med kameran så bilder kommer :) På kvällen sen samlas ju alla tjejer hemma hos mig så ska vi grilla och bada, men allra först ska stallet skötas. Snacka om att jag blev idiotförklarad idag när jag sa att jag skulle fixa stallet innan avslutningen. Hallå, det måste ju också göras?? Har i alla fall lyckats utse en klänning att ha på mig imorgon, skorna är nästa problem. Jag hatar verkligen både klänningar och skor, så jag gissar att innan jag träffat alla underbara människor så kommer jag tjura ihop totalt över min klädsel. Tur att världens bästa tjejer kan muntra upp en sen!

Min fina pappersklänning som pappa hittade åt mig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0