Upp och ner!!

Idag blev det inte som planerat! Det blev att jag for upp ur sängen strax efter jag hade skrivit här, sprang upp och åt och sen vidare till stallet där några som var intresserade av min sadel kom och kollade på den :) De var intresserade och slutade med att jag följde med dem så de kunde prova sadeln hemma på deras ponny! Så blev en tripp till askersund lite sådär väldigt oväntat!! Iaf så slutade det med att min sadel förhoppningsvis blir såld, får reda på det imorgon men nu kan vi bara hålla tummarna! (y'
 
Blev ingen ridning runt "nya" vägen eftersom det blev ändrade planer, utan blev istället en tur barbacka i hagen. Red i grimma för första gången och han lyssnade väldigt bra :D  Dock var han lite busig men men :)

Nu taggar vi lektion i morgon istället :D (y'
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0