Tvungen att pröva..

...var bara tvungen eftersom det gick så himla bra häromdagen när jag provade att rida i grimma för andra gången och halsring för första i hagen. Dock hade jag ju kvar grimman hela tiden! Men idag så provade jag först att rida i repgrimman vilket ìnte var några problem alls :D
Tog sen och satte grimskafftet som en halsring och hoppade upp igen med hjälp av en bom på ca 10 cm. Vilket nu går hur lätt som helst att hoppa upp med, istället för en pall ^^ Iaf så stog han super stilla och väntade tills jag hade kommit upp trotts att jag nuddade rumpan lite, bästa ponnyskrutt <3
Red sen runt lite i halsring, dock tog kamerans batteri slut så lyckades knappt få med det på film mer än pyttelite :/ Iaf så lyssnade han super och var jätte duktig! :')
 
Bild från dagens pass ^^
 
Detta har varit ett av mina "små mål", att ha tillräckligt förtroende för honom så jag vågar och samtidigt att han lyssnar :'') <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0