Today is a special day

Idag blev det helt ändrade planer, vaknade strax innan 9 och skulle vara borta vid 10. Kollade telefonen och såg att jag hade fått ett sms, vilket gjorde att jag svarade och sen somnade om då det det jag skulle ha gjort vid 10 blev flyttat till kvällen istället :)

Så har nyligen ätit "frukost" i form av någon pasta med färdig sås i.. Var en väldigt speciell smak men blev mycket godare med lite ketchup och ost (y)

Båda bilderna är på mig som Ida tog här hon var här, blev väldigt många bra bilder från de fotograferingarna vi hade så funderade på om jag skulle lägga upp mer bilder här? Men känns som om jag bombat er med bild och film senaste tiden x) haha, men vi får se :)

 
Nu blir det att åka iväg och bada i Kumla och sen hem och ha lektion och rida Rocky <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0