Tidigt!!

La mig sent igår, då vi dels hade gäster och sen fick jag svårt att somna :/ Gick ivare fall upp lite innan nio för att åka till stallet och släppa ut hästarna. De fick sen kvällsmat i går och tog därför pyttelite sovmorgon ^^ De var bara glada av att få lite kraft och sen gå ut och mumsa på sitt hö ute i det halv bra vädret... Men de var lika glada för de! :)

Idag har jag bara slappat hela dagen från det att jag kom hem från stallet tills nu. Ska nog försöka hitta på något roligare snart, dock inte så roligt väder :( Men men får göra det bästa av sitvationen!!
 
 
Förresten igår? (tror jag det var) så fixade jag till headern så den funkar som den ska igen, kan ni se headern eller är den fortfarande enfärgad? :)
 

Kommentarer
Postat av: erik

headern funktionerar som den ska! ;)

Svar: Good :)
ponnyutbildarna.blogg.se

2012-07-15 @ 17:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0