Springa, bilder? :)

Det är verkligen något som jag älskar, förutom hästar haha ;)

Det är så himla skönt och "fritt" på något sätt! Hade mina knän (och resten av kroppen) varit bättre hade jag lätt sprungit både längre och mer än vad jag gör :D

Sprang iaf nästan tre km nu på kvällen på ungefär 15 min, vilket jag inte tycker är helt fel ;) I morgon blir det att springa ytterligare en sväng, om jag inte är helt halt :/
 
Nu på kvällen efter springturen har jag duschat och redigerat lite bilder! :) Vet dock inte vilken av dessa jag gillar bäst .. Hmm ..
 
Vilken tycker ni?! Skulle det vara kul å se lite mer bilder på mig från när Ida var här och fotade eller är det helt ointressant? :)
 

Kommentarer
Postat av: fanny Börjesson :)

fattar inte hur du orkar.. skitjobbigt ju!
;)
jag gillade den högra bilden mest, och ja fler bilder!

Svar: Hur jag orkar springa? Inte så svårt, kan lära dig (y' ;) Tror jag gillar den mest också men inte helt säker, får bli i morgon isf :)
ponnyutbildarna.blogg.se

2012-07-08 @ 02:02:54
URL: http://fannyboorjesson.blogg.se/
Postat av: Emily

Har du problem med knän (och/eller rygg) så rekommenderar jag dig att läsa om barfotalöpning! Då får man lära sig att springa på främre trampdynan :) Finns skor som Nike Free eller Vibram Fivefingers, de sliter mycket mycket mindre på knä och rygg!

Svar: finns det någon speciell bok om barfotalöpning? Vem har skrivit den? :) Jag har överrörliga knän och för någon månad sen så kunde jag inte springa alls långt då det gjorde ont i knäna, men har blivit bättre och bättre, dock ej helt bra! :/
ponnyutbildarna.blogg.se

2012-07-09 @ 23:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0