Spruta

Det blev som jag misstänkt en struta i varje arm. Har inte ont från dem, för fem öre vilket är jätte skönt. Dock har jag haft jätte ont i magen hela dagen.. :/ Inte kul!!
Ikväll blir det en sväng ut i skog och mark tror jag, han ska skos 17.30 ungefär och när det är klart rider vi nog ut en sväng (y' Hoppas bara att han inte har åkt på mer stryk än han hade gjort i går. Han hade några små sår och ett större på rumpan, inget jätte stort men troligen ett sår från en hov! Släppte ihop R med en annan häst i stallet eftersom de bara är dem nu över sommaren så är det skönare att ha de tillsammans än var och en försig. Och antar att de inte har bestämt än vem som bestämmer, har sett att R bestämmer ibland och ibland Kotten (som den andra hästen heter) haha hel skumt ! Men bara att vänta och se hur de går. Rocky hade inte speciellt ont eller så och var inte stel heller av de så de var skönt! :)
Nu ska jag leta reda på resterande bilder och sen skriva klart inläggen som jag började på igår, om "Våran resa tillsammans Del 2".

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack söta för idag! När jag ropade "mamma" fick nästan jag också nog... haha ;-) Kram

Svar: Haha så kan det gå ibland ^^ Men gick bättre och bättre!
ponnyutbildarna.blogg.se

2012-07-02 @ 22:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0