Spruta!! (tidsinställt..)

Sitter just nu i väntesalen eller i ett rum för att strax ta två olika sprutor!! Dels hepatit A och B samt någon mot fästningar, minns inte vad den hette haha x)
 
 
Sen när vi är klara här blir det stan för att äta och sen vidare för att hjälpa KN med sin kuse. Har inte riktigt bestämt än vad och hur vi ska göra.. Men återkommer senare idag om vad vi gjrode och ur det gick (y'
 
Är det någon av er som är spruträdda? Eller kanske känner någon som är? Själv vet jag många som är spruträdda, vilket jag förstår i de flesta fall.. Men samtidigt vet jag inte varför men jag är inte spruträdd för fem öre?! Kan sitta och kolla när de sticker bara för att jag inte orkar kolla på något annat.. Hmm är nig något fel på mig hahaha!! Men å andra sidan har jag blivit stucken ganska många gånger i mitt liv, både som liten och som äldre så tycker inte det är en så stor sak längre x)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0