Planer <3

Ringde ida förut och kollade hur de var med henne, allt var bara bra och hon hade fått mer att göra än vad som var planerat från början! :) Men men, kul med mycket att göra (y'
 
Vi pratade i nästan en halvtimme om allt och inget och jag kom på hur mycket jag saknar henne :( <3
Att vi ska bo så långt ifrån men ändå så nära gör mig tokig x) Ajja, blir att hälsa på henne där hon jobbar denna och/eller nästa vecka och sen blir det troligen även en tripp till västerås när skolan har börjat, vilket ska bli kul! :D

Som sagt, har lite planer planerade nu.. Samtidigt som jag håller på med ännu fler ^^ Men kokmmer berätta mer när det blir klart mer :D
 
Några bilder jag har framkallat å satt i ramar! <3
 
 
 
 
 
Nu ska jag röra mig mot stallet hejjsvejjs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0