Morgonen..

...har vart relativt okej. Gick upp runt halvtolv/tolv, åt frukost och satte på mig lite mys kläder :) Har sedan bara suttit vid datorn och funderat på vad jag ska hitta på med Rocky i dag. Har nog kommit fram till att det får bli en uteritt runt "nya" vägen :) Lagom lång och jag har flera ställen där det går att både trava och galoppera samt flera bitar där man bör skritta, perfekt (y'

Sen blir efter de blir det att träffa en kompis, gissar att det blir att titta på film men vet inte riktigt vad vi ska göra, men de märks :) Ska försöka hinna med och redigera filmen från i går också tänkte jag ! Men vi får se om jag hinner och orkar! Den kronglade massor i går när jag försökte lägga över den på datorn... :/ Men håller tummarna att det funkar sen!! :)

Min fina prins, mamma som fottat när jag red hem en sväng för någon vecka sen? :)


Nu ska jag byta om och sen åka till stallet och göra rent min gamla dressyrsadel, då det ska komma några och kolla på den och sen blir det en ridsväng ute (troligen nya vägen) och sen blir det att smörja allt, träns, sadel, stövlar osv. samt plocka fram alla saker tills i morgon då det blir träning :D Taggad tjej :'D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0