Inte kul!! :(

Haft ont i magen mer eller mindre hela morgonen! Vilket är något jag verkligen hatar.. Skulle haft lektion men får se hur det blir om jag orkar med det, men ska försöka ta mig upp på benen så jag blir lite piggare igen och hoppas på att magen blir bättre!!

Bilder från när vi marktränade för ett par gånger sen :) Idag blir det att jobba lite med pressen samtidigt som vi kör lite trick, ska se om jag hittar filmkameran (y' Isf blir det lite film om ni vill? :)

Idag blir det troligen att ha en lektion och sen vidare till Rocky och köra lite markarbete blandat med ev lite barbacka ridning, vi får se lite. Men han var ju så fin i går så om det blir ridning så blir det bara ett lättare pass :) Ikväll blir det troligen att träffa en kompis och se lite film, inget bestämt helt än men som det ser ut nu :p Nej nu ska jag ta och försöka få ordning på detta, det konstiga är att jag inte vet varför jag har ont?! :o :( Kan det ha blivit för mycket "fett" för magen igår? I form av smält ost, och kebbabtallrik? Ajja, något man kan grunna på hur länge som helst! :/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0