Inget var som det skulle!

Igår var jag lite överallt kändes det som och mycket var upp och ner tyvärr! Men antar att det är bra med sådana dagar också? Iaf blev det två ridna hästar (varav min R inte var en av de :/) och en kort men snabb springtur efter allt som hände! Hade nog behövt en både längre och ännu snabbare tur men kände samtidigt att jag ville kunna gå i dag och inte bli helt "halt" hehe..!

Vart aldrig någon skogstur, utan endast en kort promenad! :/ Och sitter just nu i bilen påväg till Ullared så får bli en tur på tisdag i skogen och sen eventuellt en tränning på onsdag :) Annars är inte så mycket inplanerat änsålänge (y'  Blir säkert att ha ett par lektioner och om jag har tur kanske rida lite extra? ^^ Men vi får se :)
Skrev bara ner några få saker jag behöver kolla på där nere så vi får se hur det går med de, om jag hittar allt jag kan tänkas behöva eller om jag "glömmer/missar" något! x)
Å min fina pojke är redan saknad :( <3
 
Nej nu ska jag fortsätta läsa hejsvejjs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0