Ingen sol

Idag blir det att hålla lektion på förmiddagen och sen vidare till Rocky, rida ut eftersom det aldrig blev nåogn uteritt i går. Och sen vidare till ytterligare ett stall med en annan kompis :)
Så blir massor att hinna med i dag också! Men i morgon då SKA jag ha sovmorgon (y' (iaf inget planerat då som det ser ut nu)
 
Nej, nu måste jag in i duschen och sen vidare till första stallet av tre. Juste ska hinna med och springa någon gång idag också hmm.. haha blir intressant att se hur jag löser detta! xD
 

En av mina absoluta favoriter som togs när Ida var här! <3
 
Men på något sätt ska det nog gå bra ;)

Kommentarer
Postat av: fanny Börjesson :)

sjukt fin bild :)

Svar: Tack :D
ponnyutbildarna.blogg.se

2012-07-08 @ 02:03:42
URL: http://fannyboorjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0