Igår var det...

...ingen vanlig dag. Jag var hur seg som helst, men gick iaf upp strax innan nio för att släppa ut hästarna <3 Vilket var skönt och även att fixa allt i stallet redan på morgonen, dock kändes det väldigt tomt att inte åka dit någe mer i dag och pyssla lite med R men kände att båda behövde ha en vilodag :)
Var hemma runt 11 och blev en cykel rikare haha! Iaf så satt jag här och tittade i några timmar samtidigt som det blev lite film. Sen någonstans runt två/tre var det lunch och sen somnade jag ute på altanen tills klockan var strax efter 18 :o Blev väldigt förvånad själv att klockan var så mkt .. Men men, kanske var behövligt? Antar de! Blev sen lite till dator och sen åka å vara barnvakt till två busungar ;) De är fulla av bus, men bara roligt!! :D
Blev pizza till kvällsmat, vilket jag tackar för! Var verkligen super gott!! Sedan blev det lite prat, bus och hårfrisyr i fokus ^^ 

Å när jag väl kom hem igår var jag så trött så orkade inte skriva här utan blev nästan direkt sängen med en underbar bok (y' ^^ 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0