Igår hade jag ...

.... en ny lektion för K och det gick bra! Var lite svårt/knepigt i början, men gick mycket mycket bättre mot slutet! Ska läsa igenom lite övningar som går att göra och testa till nästa pass. Känns kul att kunna hjälpa till även från marken med att hålla lektioner. Och jag får lära mig att använda mitt huvud på ett helt annat sätt än vad jag är van vid, vilket är väldigt nyttigt. Då jag även tänker om vissa gånger när jag pysslar och rider med Rocky.

Om någon timme blir det att rida ut med en annan kompis, var ett tag sedan sist nu då hon varit utomlans. Men ska bli kul att få lite sällskap igen och bara "rida" :) Tror Rocky kan behöva det nu efter en slapp helg haha. Nej nu måste jag till stallet, hejjsvejjs!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0